Termeni si Conditii
Generale de Vanzare – Magazin Online Jovie Belle

Inainte de a utiliza sau obtine orice produse sau materiale, informatii, servicii prin intermediul magazinului online Jovie Belle, va rugam sa cititi cu atentie Termenii si Conditiile. Aceste prevederi se completeaza si cu legea 365/2002 privind comertul electronic republicata si modificata si cu OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

  1. Informatii Generale ale administratorului magazin onlineSite-ul www.joviebelle.ro este administrat de catre DOUA CAPSUNI SRLcu sediul in Municipiul Bucuresti,Bulevardul Prelungirea Ghencea, nr. 254c, sector 6, Romania, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/14752/2018, Cod de Identificare Fiscala 39998861, Tel. 0731988762, email. miruna@joviebelle.ro.
  2. Acceptare Termeni si conditii

Administratorul va ofera accesul in magazinul online si utilizarea acestuia, sub rezerva acceptarii de catre dumneavoastra a acestor termeni si conditii. Prin accesarea, utilizarea, obtinerea sau achizitionarea oricarui produs, continut, date, materiale, informatii sau servicii prin intermediul magazinului nostru online, dumneavoastra sunteti de acord sa respectati acesti Termeni si Conditii. Administratorul isi rezerva dreptul de a completa sau modifica orice informatie din magazinul virtual fara a anunta in prealabil utilizatorii site-ului.

  1. Drepturi de autor

– Vizitatorul/Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va descarca/utiliza continutul magazinului online JOVIE BELLE, imagini, descrieri, elemente grafice, fara acordul scris al administratorului intrucat reprezinta proprietatea administratorului,  fiind aparat de legea dreptului de autor si de legile referitoare la proprietatea intelectuala si industriala.

  1. Perfectarea contractului la distanta, valabilitate

– Odata cu lansarea comenzii de pe magazinul online JOVIE BELLE, cumparatorul accepta comunicarea prin e-mail sau telefon prin care administratorul isi deruleaza activitatea.
– Prezentul contract la distanta intra in vigoare in momentul confirmarii comenzii de catre administrator. Confirmarea se efectueaza verbal (telefonic) sau electronic (e-mail)..
– Administratorul nu considera sub nici o forma o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
-Cumparatorul devine proprietarul marfii dupa confirmarea platii, in cazul platii prin OP sau card respectiv dupa efectuarea platii si semnarea documentelor de transport in cazul livrarii prin curier cu plata ramburs.

  1. Preturi, modalitati de plata, facturare

-Preturile sunt afisate pe pagina dedicata fiecarui produs, contin TVA si nu includ cheltuielile de livrare decat daca este specificat in mod expres acest aspect sau se ofera ca si bonus pentru comenzile mari. In cazul in care pretul nu este afisat, veti avea posibilitatea de a cere o oferta iar un operator va va comunica pretul in cel mai scurt timp posibil.
-Pretul produsului comandat este cel afisat la data plasarii comenzii.
-Pretul imprimat pe factura este acelasi cu cel transmis de operatori in momentul confirmarii comenzii.

Modalitatile de plata sunt disponibile pe pagina de lansare a comenzii.
-Pe baza informatiilor detinute de JOVIE BELLE si a celor furnizate  de cumparator va fi emisa o factura pentru bunurile livrate. Totodata, coletul va fi insotit de documentatia prevazuta de lege pentru produsul /produsele comandat(e), dupa caz: certificat/declaratie de conformitate, etc.

  1. Stocuri

Produsele nu sunt disponibile fara o comanda in prealabil, acestea fiind realizate pentru fiecare client in parte. Cu toate ca acestea apar cu stoc, administratorul nu poate garanta disponibilitatea produselor postate. Clientii sunt informati corect, conform termenilor si conditiilor, de disponibilitatea produselor comandate inainte de confirmarea livrarii. Rareori, pot aparea erori de comunicare in acest sens.

  1. Garantii
  2. DOUA CAPSUNI SRL.. garanteaza ca produsele livrate sunt proaspete, ambalate cu grija si însotite de factura fiscala, chitanta si dupa caz certificat de conformitate (pentru produsele care necesita acest lucru). Declaram pe proprie raspundere conform prevederilor art. 5 din HG nr.1022/2002 privind regimul produselor care pot pune în pericol viata si sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului ca produsele livrate nu pun în pericol viata, sanatatea, securitatea muncii, nu produc impact negativ asupra mediului si sunt în conformitate cu: Directivele CE 67/549/CEE si 1999/45/CE ( în conditiile respectarii manipularii, transportului si depozitarii conform indicatiilor emise de furnizor si aflate în original la sediul societatii  în dreptul produselor în cauza.
    Produselor comercializate le este garantata calitatea pe o perioada de maximum 72 de ore, în conditiile respectarii prescriptiilor de depozitare frigorificaa si transport.
    Pentru orice reclamatie sau sesizare va rugam sa ne contactati la adresa de email comenzi@joviebelle.ro.
  3. Informatii privind exercitarea dreptului de retragere

Aceste prevederi se completeaza cu legea 365/2002 privind comertul electronic republicata si modificata si cu OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

Politica de retur

Conform OUG 34/2014 aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele si fara a suporta penalitati cu maxim 24 de ore inainte de data livrarii produsului.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizând o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin telefon sau e-mail cu cel putin 24 de ore inainte de data livrarii produsului. Datele noastre sunt: DOUA CAPSUNI SRL cu sediul in Municipiul Bucuresti, Bulevardul Prelungirea Ghencea, nr. 254C, sector 6, Romania, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/14752/2018, Cod de Identificare

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecintele retragerii

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara întârzieri nejustificate si, în orice caz, nu mai târziu de 24 de ore de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere. Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile.
Conditiile dreptului de retragere se aplica doar consumatorilor persoane fizice, definite in art 2, pct.1 al OUG 34/2014.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Consumatorul este responsabil de integritatea produsului pana la intrarea in posesia noastra.

Daca va gânditi sa returnati produsul, nu îl utilizati! Nu puteti utiliza produsele pe care le-ati primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumparare. Dreptul de retragere exista pentru a va permite sa examinati produsul asa cum ati face-o într-un magazin, nu pentru a va oferi 14 zile de utilizare gratuita.

Nu pot fi returnate produsele care:
·      au facut obiectul unei comenzi speciale si au fost aprobate la livrarea ca fiind conforme;
·      au fost distinct personalizate la cererea consumatorului;
·      au fost confectionate dupa specificatiile consumatorului (ex: nuantarea produsului in culoarea dorita de client)
·      prezinta urme de lovire, deteriorare, uzura efectuate dupa livarea si acceptarea produsului;
·      nu au fost mentinute la o temperatura conforma cu cele indicate de catre noi;

Pentru produsele ridicate de catre cumparator direct din magazin, întrucât cumparatorul are posibilitatea de a verifica produsul în mod direct, nu se aplica conditiile de retur prevazute în prezenta sectiune.

Doua Capsuni SRL va suporta cheltuielile de retur daca acesta îi este imputabil. (Produsele primite nu corespund comenzii, sunt altele decât cele solicitate prin transmiterea acesteia).

Pentru alte informatii legate de returul produselor va rugam sa ne contactati prin intermediul formularului de contact sau la adresa de email comenzi@joviebelle.ro  .

Model de formular de retragere sau cerere de renuntare comanda:

Prezentul formular se trimite înapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract.
– Catre  DOUA CAPSUNI SRL cu sediul in Municipiul Bucuresti, Bulevardul Prelungirea Ghencea, nr. 254C, Romania, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/14752/2018, Cod de Identificare Fiscala 39998861, Tel. 0731988762, email. miruna@joviebelle.ro.
– Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra din contractul referitor la vânzarea online a urmatoarelor produse : ________________________
Comandate la data __________/ primite la data ____________
Nr. Factura __________
– Numele consumatorului (consumatorilor)
– Adresa consumatorului (consumatorilor)
– Semnatura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)
– Data

  1. Program de lucru, livrari, termene-O comanda poate fi plasata in orice moment, dar perioada de procesare este de Luni pana Duminica in intervalul orar 8-19, exceptand sarbatorile legale.
    – Produsele disponibile in magazinul online pot fi livrate prin flota Doua Capsuni in aria specificata sau prin colaboratori.
    – Termenul de livrare pentru produse este confirmat ulterior plasarii comenzii;.
    – Livrarile fizice se efectueaza door to door, prin curierat rapid, in Bucuresti si in imprejurimi.
    -Administratorul isi asuma responsabilitatea in privinta livrarii produselor comandate de cumparator. Riscul pieirii bunului se transfera la cumparator in momentul predarii efective a bunului.
  2. Obligatiile cumparatorului– sa furnizeze informatii reale, corecte si actuale despre entitatea sa atunci cand acestea i se cer, in caz contrar exista posibilitatea refuzarii comenzilor;
    – sa accepte solutionarea eventualelor probleme in termen de 30 de zile de la data sesizarii acestora printr-un email adresat  administratorului;
    – sa accepte TERMENII SI CONDITIILE administratorului odata cu lansarea comenzilor si sa achite contravaloarea marfii prin metodele puse la dispozitie, la momentul transmiterii comenzii.

    11. Obligatiile vanzatorului

    -sa puna la dispozitia utilizatorilor gratuit informatii profesionale cu privire la produsele si serviciile sale. Continutul publicat in  magazinul virtual are caracter orientativ. Caracteristicile produselor si documentatia prinvind mentinerea in perfecta stare a produselor aferenta acestora sunt afisate pe site si sunt puse la dispozitie de catre producator. Imaginile produselor sunt afisate cu titlu de prezentare. In functie de lotul in care au fost fabricate, aspectul real al produsului poate diferi, in special culorile pot fi diferite in functie de intensitatea luminozitatii monitorului.
    – sa contacteze clientii pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic;
    – sa livreze produsele in termenul specificat in urma confirmarea livrarii, daca acestea sunt in stoc sau se pot realiza conform cerintelor;
    – sa utilizeze datele personale colectate de la clienti/utilizatori in concordanta cu sectiunea `Confidentialitate`, parte integranta  din TERMENI SI CONDITII.

  3. LitigiiTERMENII SI CONDITII GENERALE DE VANZARE se supun legislatiei romane. In caz de litigiu, daca rezolvarea pe cale amiabila nu are efect dupa inregistrarea reclamatiei la sediul companiei, se va apela la instanta judecatoreasca a Tribunalului Bucuresti.

Doua Capsuni SRL nu raspunde de prejudiciile cauzate fara culpa sa, de nefunctionarea magazinului online sau pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii paginilor magazinului virtual ( ex: defectiuni la reteaua de internet). Forta majora exonereaza de raspundere partea care o invoca.

Phone icon
Comanda acum!
WhatsApp icon
Solutionarea litigiilor Platforma SOL